Sunday, January 12, 2020

MUA terjun

Hai gais!
jumaat lepas (10/01/2020)
sempat pula aku balik rumah jap time lunch break
sebab one of my closest friends, tan
mintak tolong makeup kan for her company annual dinner
setakat nak makeup kan kawan sendiri ni aku konpiden jela
tapi aku ni bukan lah level mua-mua kan hahahha
nak lebih tu memang idok ler
barang-barang makeup pun yang ada pun drugstore jer

tan culik aku time lunch tu tepat pukul 12
pergi tapau lunch dulu dekat tepi jalan
aku punya nasi lauk ayam kurma
sempat juga beli pisang goreng dengan kerepok lekor crispy
thankyou tan belanja lunch! hihi
pastu baru lah balik rumah
pilih baju dan tudung mana yang sesuai for dinner
lunch dulu then baru makeup session
tan request makeup simple-simple jer

TARAAAAAAAAAAAA
love dak?


tan hantar aku balik ofis pukul 2.45pm
selamba je kan masuk lewat
macam company tu bapak aku punya



hope you like it tan
thank you juga for voucher burger king and pewangi kereta
see you again next month for our batam trip together
sekian itu saja
xoxo bye!

No comments:

Post a Comment